Scrapträffen igår 10/11

Hejsan,
tack till alla er som var med på träffen.
Det blev riktigt roligt och inspirerande.
Ett stort GRATTIS till Carola som vann den fina burken, som kommer från Elise i USA, fyllt med dekorationer.( nu slipper du att göra inbrott hos Marie)
Vi har tagit en del bilder, skall försöka att få dem inlagda så snart som möjligt.
En bild vill jag dock redan visa och det är på det vinnande bidrag till fria alster tävlingen, Anettes härliga dörrskylt:

image63

flickan är gjort enligt Art Girlz som egentligen är ett stämpel paket, kan köpas på Grodan. Likaså kronan ,ärmar, ben och stommen till kroppen.
Anette, alias Centeran, är designer för grodan.

Kommentarer
Postat av: Elise

Wow!! I really wish I could have been there!! Congratulations or should I say Grattiss to Carola!
You are going to love the little bucket I've decorated and filled to the brim with goodies!!
I really can't wait to see the "bildas" from the Cards and the crop! I know you all must have had a lot of fun! Sorry my "svenska" isn't that great, but I'm learning!!
LOL!
Lycka Til to the girls that entered the card contest, and congrats to any other winners I couldn't read about (because the blog is in Swedish!)
Tack Lucienne for letting me play with you girls!

2007-11-13 @ 13:29:11
URL: http://3sosas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0