Jag har gjort ett album!

image286


Med denna gjorde jag mig ett eget album! Svettades lite, men nu är det klart! Jag gjorde ett album till min skisswap som jag var med i, på forymet pyssel.net. Storleken är 10X10 cm ungefär. Det som kommer från Grodans scrapgarden är papper, akrylfärg samt blommorna! Själva pärmsidorna är målade med Heidi Swapp akrylfärg, den som heter Bark. Det blommiga pappret är från Basic Grey och kanterna där strök jag med färgen Moss, även den från Heidi Swapp. Blommorna är från YouDo.

Jag la till glitterlim, en chipboardbokstav som jag målade och en knapp som jag hittade i mina gömmor.

image283

image284

image285

Vid pysselbordet: Lisa Hellström

Kommentarer
Postat av: AnnRos

Ett mycket fint album. Härliga färger. Hade varit roligt att veta vem du är.

2008-04-26 @ 12:05:07
Postat av: Liza

Lisa/Liza var det som skapade. Glömde ju skriva det!

2008-04-26 @ 14:52:52
URL: http://pyssla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0