Maja design - Vintertid

Jag har fått leka lite med dessa underbara papprena Vintertid från Maja design som du hittar i Grodans butik. De är så himla lättscrappade och scrappar sig själva nästan ;o)
/LenaS






Papprena, blommorna, bandet, stickles, BG alfabetssticker och fluidchalk hittar ni hos Grodans







Papprena (bortsett kollegieblockpappret som jag använde en mall till som jag ritade av på vanligt kollegieblockspapper och chalkade & streckade kanterna på), organzabanden, fluidchalken och stickles glitterlim finner ni hos Grodans

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka vackra LO:s alltså!!

2008-12-28 @ 13:07:29
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com/
Postat av: Anneli Rosinski

Alltid lika underbara LO ifrån dig. Extra fina eftersom jag älskar blått. Vad passande med en blå pulka.

2008-12-29 @ 12:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0