Bia-album med material från Grodans Scrapgarden!

Pappersserien från Kimberly Poloson finns just nu hos Grodans scrapgarden och det har jag jobbat med.

Jag har gjort två BIA album och det material jag har använt är:
Chipboardkartong som finns i flera fina färger, papper från Kimberly Poloson, blommor från YOuDo's, clearstamps från Santry Garden Borders/Tricia Clearstamps, glitterlim, band och brads! Allt finns hos Grodans!

Det enda jag har lagt till är biasträngen, lite blingstenar samt lite andra blommor.

Ps, missa inte det superbra erbjudande som finns nu där du har chans att vinna fina priser! Läs mera här.
Grodans har fått in lite nyheter med så kika gärna in!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0