Minialbum av Kimberly Polosonpapper

Mitt DT uppdrag denna månaden var att skapa något av de underbara Kimberly Poloson papperna. Eftersom många av papperna är flossade och dessutom dubbelsidiga tyckte jag att de passade utmärkt till att göra ett minialbum av dem.
Så här blev resultatet:


Till pärmen har jag använt chipboard frames 20 X 20 cm som finns i den fysiska butiken (går att beställa från webshoppen, skriv i medd. rutan). Sedan har jag klippt och klistrat i de flossade papperna för att de skulle passa så som jag ville ha det. Snäckorna och träbiten kommer ifrån Kreta.
Närbild av framsidan. (bilden är klickbar)



Jag valde att göra albumsidorna som accordingsidor och fäste dem på insidan av pärmen.
Som fästanordning har jag knutit ett band.




Här ser ni accordingsidorna öppnade.

 
Jag fick inte plats med alla foton som jag ville så då gjorde jag ytterligare ett mini mini album på
en av sidorna. Det blev riktigt häftigt!



Till den här pappersserien finns jättemånga roliga tillbehör: Chipboards, rubons flourish, rubons alfabet, fotohörn ja ALLT möjligt. Det här albumet var jätteroligt att göra och det lär inte bli det sista. Såå roligt att dekorera.
Ni som ska vara med på scrapmaran i Råby Skola nu på Lördag kommer att få testa att göra en mindre version av detta minialbum i en Workshop som jag kommer att hålla i.

Det var allt från mig denna gång!

Scrappa på!
Kram från Christel

Kommentarer
Postat av: Pia

JAg har sagt det innan men det kan inte sägas för många gånger, Det är underbart fint!

Kram Pia

2008-06-26 @ 13:13:46
URL: http://piakron.blogg.se/
Postat av: Anneli Rosinski

JÄTTEFINT. Synd att man inte kan vara med på lördag. Ha det bra! Kram Anneli

2008-06-26 @ 13:55:57
Postat av: Linda

Helt underbart!

2008-06-26 @ 19:37:11
URL: http://lindaspysselblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0