DT Sanna PP Orrgren


Heter Susann Orrgren men kallas för det mesta Sanna och är född 20/9-68.
 Bor i villa i en liten by som heter Näsum och ligger lite mer än 1 mil utanför Bromölla.
Min man heter Ulf(Uffe)och vi träffades -86 men gifte oss först -98 och då hade vi fått två pojkar,Christoffer okt-96 och sedan Linus nov-97.
 Började med scrapping okt-06 när Lucienne,Agneta och Anette hade en kurs,har gjort några LO:s men gick sedan sedan över till kortmakeri som passade mig bättre. Gör väl ganska vanliga kort men använder mig av PP så om ni någon gång ser mig på nätet heter jag Sanna PP Orrgren och sedan använder jag dessutom mycket glitterlim,har inga riktiga favoriter vad det gäller papper utan använder det som faller mig i smaken.
Förutom kortmakeri så tycker jag om att läsa på fritiden+hem och familj ska ju också ha en del av tiden.
Sitter även med i en nystartad förening som heter Fornföreningen Gudahagen(Gudahagen.se)och där planerar vi att ha en riktig vikingamarknad den 20 september i år och det tar väldigt mycket tid och energi just nu.

Här kommer en skylt som jag har gjort
image176
image177

Kommentarer
Postat av: Pia

Lika fina grejor som alltid!!!

2008-05-28 @ 18:59:43
URL: http://www.piakron.blogg.se
Postat av: LenaS

Åh vad fint och kul att få lära känna dig lite grann ;o)
Kramis/LenaS

2008-05-28 @ 20:35:27
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0