Juni månadspaket

Här kommer Pia´s alster som är gjorda av papper och material från Juni månadspaket. Allt material kommer från Grodans scrapgarden. Det är bara att klicka på länken till webshopen och handla detta underbara månadspaket!


image164



image167



ett litet grattiskort blev det också.-


image170

Här nedan kommer mina alster från månadspaket juni
/LenaS

image171

Allt utom bokstäver, puncinella och den utstansade badankan kommer från månadspaketet.

image172

Här valde jag att första montera det mönstrade pappert och sen täcka hela LOn med overlays för att sen fortsätta med foton och dekorationer ovan, blir annars lätt att LOn känns platt om man lägger allt under plasten.
Bokstäverna, häftklammorna, hjärtana, fjärilen och spetsen kommer från mina egna gömmor.

******************************************

Nedanstående alster är från Liza!

Ett kort som var roligt och utmanande att göra i och med den genomskinliga overlay vi fick i paketet!

image173


Layoutens bas är en tjockt skimrande cardstock.
Jag klippte i de mönstrade pappret och fick fram en titel som speglar fotot rätt så bra!

Denna overlay kommer från eget förråd.
image174

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0