Presentation av Pia Kron

image148

Namn på nätet: Piakron
Familj: Min man Tommy, jag en vuxen dotter, Tommy har en dotter.
Bor: Bromölla
Intressen: Scrapbooking såklart. Gillar att resa. På sommaren vår husvagn.
Min stil som scrappare: Vet inte riktigt, men tycker inte om när det blir för mycket på en LO, gärna stilrent. Men det växlar hela tiden tror jag. Har utvecklats en del, är ganska ny scrappare
Favorittillverkare: Basic grey har fina grejor tycker jag, kan inte så mycket om olika tillverkare, köper det som är snyggt. Övrig info: Är en ganska ny scrappare sedan ca ett år. Tycker det är fruktansvärt roligt

Kommentarer
Postat av: Christel

Snyggt foto! Antar att det är taget på en Thailandsresa?
Kram!

2008-05-14 @ 16:07:33
URL: http://www.christelscrappar.blogg.se
Postat av: Linda

Vad kul att få reda mer om dig!

2008-05-21 @ 09:10:51
URL: http://lindaspysselblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0