Maja Design Skogspromenad

Åter igen har Maja Design kommit med en helt underbara papperskollektion, denna gång med härliga höstiga papper som gjorde mig riktigt förälskad. Här kommer två alster som jag skapat med de papprena. Här kommer lite alster av de papprena:




Papprena finner ni i webshoppen och rubriken är skriven med QK nya Jolly alfabete, resten är från mina egna gömmor.
/LenaS



Ramen runt journalingramen är en av diesen från QK julpaketet Jolly, och I dina egna tankar är QK Chemestry och dem och papprena hittar ni i webbutiken, resten kommer från mitt eget lager.
/LenaS

**************************************************************
Lite av Lizas alster då!

Även jag har ju fått förmånen att att arbeta med Maja Design, men i en annan färgställning! Först ut är en layout med min yngsta dotter som modell! Hon höll på att svimma då hon såg fotot! Jag tycker det är himla fint, men så är jag ju en helt opartisk mamma ! ;-)

Papper och pärlband finns att köpa i butiken, resten är från egna gömmor!



Jag har beslutat att försöka hålla lite koll på vad jag skapar. För att kunna göra detta så altrade jag en liten bok.
Papper finns då i Grodans webbutik!



Ett litet tackkort som någon kanske får inom kort, eller så behåller jag det tills jag behöver det.



Tack för att du tittade!
//Liza



Kommentarer
Postat av: Lene Kristensen

Så snygga LO och kort Ni har gjort båda två. Färgerna på Lizas är så snygga! Blått är inte riktigt min färg, men kombinationen här är jättesnygg!

Kram Lene

2008-11-11 @ 23:09:49
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0