Nyheter i webshopen

Jag fick i uppdrag att skapa något från Kaisers nya papper: Skull Boy. Finns även till flickor, då heter papperna Skull girl.
Jättehäftiga papper med döskallar på!!!
Kolla in:
    

Det här blev en liten utmaning för mig eftersom jag inte skulle valt dessa papper själv... Jag gillar mer lite romantiska och gammeldags papper. Men...Skam den som ger sig!
Dessa papper passar utmärkt att använda till ex. ett sjörövarekalas!
Vad sägs om att skicka inbjudan till kalaset i en flaskpost:



Jag har gnuggat på lite Rub ons från Kaiser på flaskan. På inbjudan står det Välkommen på sjörövarekalas!

Istället för godispåse har jag gjort en liten kista som jag har fyllt med piratpengar:



Ett litet Grattiskort räckte papperna till oxå!



Jag har klistrat på 2 piratpengar och 2 tandpetare med sjörövareflagga. Sedan har jag satt fast lite filt som du kan hitta under Rea fliken i webshopen.
Insidan av kortet ser ut så här:



Japp, det här var lite tips till ett sjörövare KALAS. Det finns massor av saker man kan göra till kalaset av papper!!!
Sugrörsdekorationer, placeringskort, påsar, sjörövarhattar m.m
Vill du ha tips på lekar, gå in på: www.kalastips.com

Scrappa på!!!

Kram från Christel

Kommentarer
Postat av: Lene

Underbart, underbart. Så snygga grejer och vilka papper.

Dem kommer jag att beställa i mitt nästa paket som blir snart!!!

Kram lene

2008-11-26 @ 08:06:32
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0