QK JOLLY

med i Quickutz julkit Jolly följer det 14 olika cookie cutter dies och bla är där med underbara julgranskulor i två storlekar och en cirkel och med dem har jag gjort ett gäng julklappsetiketter av




På den vänstra kulan valde jag att stansa ut merry christmas som är ett av de orddies dom följer med kitet, snögubben är också en quickutzfigur men den igår inte i kitet. På den högra valde jag att ta en del av QK 12" granbården (ej med i kittet) och sett mellan kulan och cirkeln, och cirkeln är en av de som finns är på designarket av Maja designs julpapper  och som passade perfekt på kulan och så har jag satt ditt ett par tygblommor och på alla mina etiketter är det massor av stickles glitterlim ;o)



Här är ytterligare två varianter, till dne vänstra har jag stämplat ett murmeldjur vet inte vad det är egentligen men söt är den och här använde jag spillpapper från nån äldre kollektion av Basic grey.
Pepparkaksgubbarna på den högra ingår också i kitet och där har jag tagit en av tagsen som är med på designarket från maja design Jul, pappret på cirkeln är också Maja design.
Så missa nu inte att beställa ert eget kit, de finns ju bara i bergänsad upplaga och jag vet att det inte finns många kit kvar hos Grodans ;o)
/LenaS

Kommentarer
Postat av: Anneli Rosinski

Åh, vad söta de är.

2008-11-13 @ 15:50:19
Postat av: Liza

Snygga Lena!!! :D

2008-11-13 @ 17:30:19
URL: http://scraplivet.se
Postat av: Linda

WOW lena!! Vad fina de blev!!

2008-11-13 @ 22:28:51
URL: http://lindaspysselblogg.blogspot.com
Postat av: Lene Kristensen

Nä men så underbara! Går faktiskt att fundera på om man ska köpa!!!

Kram Lene

2008-11-14 @ 12:19:29
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hej, vilka söta julklappsettiketter. Murmelsjuret tycker jag påminner om en av gnuttarna i serien Bobo som fanns när jag var liten. Vet inte om den finns kvar ännu. Fanns inte de även i Goliat om jag inte missminner mig. Men söta är de...

2008-11-14 @ 14:36:33
URL: http://www.pyzzellandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0