Pias DT-uppdrag aug.

Denna månaden fick jag Sassafras Lass -papper, "my dearest". Lucienne ringde och bad mig komma till grodans och plocka ut mitt paket, men men, det var svårt tyckte jag. Som väl var hade Lucienne redan gjort det när jag kom, vilket jag är tacksam för. Hon vet ju vad vi kan skapa av.
Det blev en LO i kräftans tecken, eftersom det är kräftdags just nu och färgerna passade ju till det.
Dessa papper är dubbelsidiga och har en bård som jag har använt mig av längst till höger, och en bård längst ner på min LO. Har använt mig av blommor som finns i webshopen i påsar om 50 st till ett mycket BRA PRIS, 59 kr. Till pappren hör det också till stickers alfabet, "monogram", som passar utmärkt till och är en bra storlek på dessutom. Underbar serie, där det finns flera andra papper, journaling mm till.

Så här blev min LO:



Sen tyckte jag det var dags för ett nytt anteckningsblock, nu när det är ny termin. JAg gjorde ett anteckningsblock som jag band ihop med min BIA. Jag klädde första och sista sidan med cardstock och dekorerade med papper som blev över. Självklart blev det blommor också från det fina Blompaketet. Inuti har jag satt ett vanligt anteckningsblock som jag kan skriva på. "Kom ihåg"-texten är också från "monogram", alfabetet som tillhör papprena. Runt pärmen har jag satt spets, den hittar du också i WEBSHOPEN såklart!


Inuti:




Detta var allt från mig i august månad.

Pia


Kommentarer
Postat av: Christel

Åh, bara älskar Kom Ihåg Blocket!

Jättefint!

2009-08-18 @ 19:30:26
URL: http://christelscrappar.blogg.se/
Postat av: Katleen

Underbart!

2009-08-19 @ 08:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0