DT Uppdrag Anette: DCWV Hippie Chic

Denna gång fick jag i uppdrag att skapa med papper från DCWV´s serie Hippie Chic, ett skönt avbrott från allt juligt som omger oss just nu! Papprena andas retro 70-tal och är otroligt läckra och lätta att skapa med! Glada färger och vilda mönster som passar bra till såväl LO´s och kort. Papprena finns såklart i webshopen, där de är numrerade från 1-24.
För min del blev det två LO´s.


 

   

Till denna LO har jag använt papper nr 9 som bakgrund och papper nr 16 bakom fotona och till stjärnorna. Dessutom har jag använt min nya favorit att dekorera med, nämligen Pearl Maker! Så lätt och så snyggt!


Till LO´n nedan har jag, förutom svart cardstock som bakgrund, använt mig av papper nr 17, som jag klippt i bitar och fäst på olika sätt i ett ogansaband. (lim, gem, nål, häftklammer) Här har jag dekorerat med minirosor och Pearl Maker, såklart! Alla produkter hittar du i webshopen.



   


Så, vill du pausa från julen, eller ha lite fräscha papper till våren är Hippie Chic ett hett tips!

Ha det gött!
♥ Anette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0