Ny kort kurs hos grodans den 25/2

Onsdagen den 25/2 kommer jag att hålla i ännu en kort kurs med annorlunda vikningar.
Kostnad: 150 kr och då ingår det 2 CS och 3 mönstrade papper.
Tid: kl. 18.00 - 21.00 med ett litet avbrott för fika som Grodans bjuder på.

Vi ska försöka hinna med 2 vikningar.
De 2 vikningar som jag (Christel) kommer att lära ut på Onsdag är:

Konvolutkort:





och mappkort:



 

Vi gör vikningarna till de båda korten helt färdiga och fortsätter med att dekorera så långt vi hinner.

Hoppas att ni vill vara med!!!
anmäl dig till Grodans på tel. 0768-64 84 21

Välkomna önskar Christel och Lucienne.

Kommentarer
Postat av: Lene

snälla Christel. Jag kan ju inte åka så lång för en kvällskurs. men jag skulle så gärna vilja veta vilket mått du har på mappkortet. Är det möjligt att du kan berätta det för mig!

Kram Lene

2009-02-21 @ 09:47:28
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0