Luciennes alster

 

Prinsessa Viola, här har jag använd Crate Lemon Grass, och ett mycket gammalt Basic Grey papper, prinsesskrona och scallopboarden under fotot och några småblommor är från ett flocking och foiling kit.
Blommorna i Bazill och swirlsen och även bokstäverna till prinsessa är utskurna med Slicen, jag gillar den manicken, enkelt, snabbt och bra att använda.



Stolt, det är Katleen för snart 29 är sen, hon var 8-9 månader gammal. Det fotot har jag tänkt att göra en LO av sen tre fyra år tillbaka. Blomsterbandet hittade jag i Stockholm och visste att det skall jag ha till det kortet.
Alla stora barn hadde klättrat in i det trädet och blivit fotograferat. Sen fick Katleen också göra det, ohhh så mallig hon blev syns på hela hennes ansikte.
Fåglarna och grenen är utstansade med Quickutz dies, texten, blommor och övriga dekos utskuren med ja... Slicen

Kommentarer
Postat av: Christel

Jättefina, Lucienne! Jag har testat Slicen ett par gånger nu och jag blir oxå mer och mer imponerad över vad mkt man kan göra med den!!

2009-01-16 @ 11:46:58
URL: http://christelscrappar.blogg.se/
Postat av: Lene

Jättesnygga Lo Lucienne!

Låter som det kan vara en bra ide att spara ihop till Slicen!

Ha en trevlig helg!

Kram Lene

2009-01-16 @ 19:33:40
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0