Susannes askar och lite helg påhitt

Först bilderna på askarna som Susanne har gjort med Ultimate Pro:



det här är det största formatet, sexkantig, vi fick hjälp av Stefan som ritade den sexkantiga mallen i sitt ritprogram, jag lovar att rita det för hand blir inte helt lyckat. Mallen är ritat så att det passar ett Cardstock precis.
Lägg märke till den fina vågiga kanten av locket, embossad i linjerna från Ultimate Pro.
När asken var klar så ritade vi av botten till att få nästa storlek och sen en gång till, nästa bild är på den minsta storlek:




Mitterste storleken gjorde vi i DVWV papper från Citrus Stack:




Det blev fint med ett matchande papper som bottendel:



Askarna blev faktiskt tillräckligt stadiga att ha allt möjligt i som present.

Nu skall ni få se på min senaste galen infall:



hahaha!!!!

den är inte äkta bara, vi var på Kristianstadsdagarna igårkväll och där fanns några som gjorde tillfälliga tatueringar, kunde inte låta bli.

OCH TITTA NU NOGA PÅ NÄSTA BILD, vem jag träffade idag lördag då:



JA juste Lucienne med  världens starkaste man och Lets Dance vinnare 2009, Magnus Samuelsson,WOW!!!
Bilden kommer snart att användas till en LO.

Ha det så bra,
Lucienne


Kommentarer
Postat av: Anneli Rosinski

Vilken bra bild.

2009-07-11 @ 17:57:02
Postat av: Susanne F

Jag som trodde tatueringen var äkta :) Hade varit kanon colt !!



Kram Susanne

2009-07-12 @ 02:23:28
Postat av: Lotta

Vad fina askarna är! Och WOW Lucienne, du har träffat en riktig kändis :)

2009-07-12 @ 08:03:59
URL: http://crazyscrappers.blogg.se/
Postat av: Katleen

hahahaha mamma, syns på ögonen att du va på Kristianstaddagarna ; )

2009-07-12 @ 11:32:38
Postat av: Linda

Honom hade jag gärna också träffat, han är nog en av de mest ödmjuka och gulliga kändisar som finns.

2009-07-12 @ 17:01:45
URL: http://joona.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0