Ultimate Pro

Grodans har sedan ett tag Ultimate Pro i lager. Jag har inte lagt upp dem i Webshoppen ännu, men det kommer snart.
Jag ville först att någon av Grodans Designers skulle testa UP ett tag.
Det har Sanna gjort nu. Ni som har varit i den fysiska butiken har kunnat se hennes fina askar redan. Snart skall jag visa dem här och i shoppen.
Så länge får ni ha tillgodo med bilder på asken  jag har gjort till ett minialbum.Askens bottendel är gjort i DCWV, med flockiga blommor. Jag ser nu i efterhand att jag skulle ha klätt insidan med nåt fint papper så klart, attans!



Till minialbumets första sida har jag använd DCWV La Crème, 8x8 stack papper. Därför valde jag samma papper till att göra asken i.
Albumet är Fancy Pants Mixed Media Half Bracket Book, du hittar det här. Första sidan är i kraftig filt, swirlsen har jag stämplat med watermarker och embossat med guld. Dekorationerna och texten är utstansade med Flirt Giftset från QK. först i lite kraftigare papp, sedan i svart cardstock, vissa detaljer duttade jag watermarker på och embossade med guld.
Tjejen som skulle ha albumet är väldigt Damig av sig, så det blev riktigt hennes stil. Hennes första kommentar var oh mina "PRADA" stövlar och väskan. Kul när man kan pricka rätt i sina presenter, jag kanske borde kontakta Prada att jag gör reklam för dem, hihihi.





Asken och det trekantiga fönstret var hur lätt som helst att åstadkomma tack vara Ultimate Pro. Själva fönstret är gjort i overlay ( genomskinligt plast)

När jag nu ändå håller på att göra ett inlägg så kan jag visa några sidor til ifrån albumet.



På bilden är det min Mormor, Mamma, Syster och hennes dotter Lydia, tjejen med Prada stövlarna.



Var är stövlarna? Lydia på besök hos oss i Sverige.


Imorron skall jag  försöka att visa mer bilder på askarna som Sanna har gjord.

Ha en bra dag,
Kramisar, Lucienne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0