Nyheter i butiken underbara SassaFras

Titta vad som har kommit in till Grodans:



4 olika serier från SassaFras, Me Likey  6 olika papper, Vintage Yummi 5 olika, Anthem 6 olika och My Dearest 5 olika. Alla papprena är dubbelsidiga och har en härlig vågig border nertill.
Där finns även alfabet , dekorations och journaling stickers till.
Som erbjudande gäller "köp alla papper ur 3 serier så får du ett paket Retro Deck diecuts på köpet, se bild nedan



Jag drömmer om vilka härliga Layouter och kort jag skulle skapa med dessa papper.

Kramar,
Lucienne

Kommentarer
Postat av: Maud

Hej Lucienne!



Eftersom jag tycker att dina alster är jättefina och kreativa och att du alltid är så glad och positiv när man besöker dig vill jag gärna skicka vidare en award/utmärkelse i form av ett emblem som du kan placera någonstans på din blogg.



Mvh

Maud (http://kortmakeri.blogspot.com)

2009-07-31 @ 16:44:58
URL: http://kortmakeri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0