DT alster från Agneta



Papper från DCWV (Die Cuts With a View) och serien "Citrus".

När jag fick uppdraget att skapa med dessa glada och somriga papper visste jag direkt vad jag skulle göra. Jag har precis köpt en digital systemkamera och de allra första fotona jag tog, var på blommorna i vår trädgård och det passade ju perfekt med dessa papper till fotona! Blommor och bling kommer från Grodans Scrapgarden, stämpel och bokstäver är från egna gömmor.


Klicka på bilden för att se den större!

Jag har även skapat ett kort med dessa lättscrappade papper! De stora blommorna har jag klippt ut från det papper jag använde som bakgrund på min LO ovan.



Dessa papper finns att köpa i den fysiska butiken, men är du intresserad att få dem hemfraktade så kontakta Lucienne genom att maila: [email protected].
För att se vilka papper som finns i serien "citrus", kolla HÄR!

Ha nu det riktigt skönt i värmen - och glöm inte att fotografera dina sommarminnen så att du har något att scrappa i höst!
Vi hörs!
Kram/ Agneta

Kommentarer
Postat av: Katleen

Så fint Agneta! Det va länge sen man såg alster ifrån dig! Jo men visst är Citrus härligt!

2009-06-23 @ 11:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0