En ny favorit!

De senaste året har mitt föredetta scraprum förvandlats till ett allmänt skräpförvaringsrum, eftersom vi renoverat kök och badrum för fullt...
Jag har flyttat omkring mina scrapprylar i diverse plastkassar, pappkassar och pizzakartonger... ofta med resultatet vikta, skrynkliga och delvis förstörda alster... *snyft*

Men nu är det slut på det!
(Nej, vi är INTE färdigrenoverade...)

Här har ni min nya favorit:



Denna väska från YouDo är en perfekt "flytta-runt-på-saker-jag-hållerpå-med"-väska! Den innehåller ett lagom antal fack och fickor för att kunna förvara och ta med det nödvändigaste! Och det bästa av allt är att den är stabil, utan att vara otymplig. 



De tre mittersta facken passar till pappersförvaring. Ex. ett för mönstrade, ett för cardstock och ett för pågående projekt. Facket längst ut till vänster på bilden ovan är perfekt för pennförvaring. I det facket förvarar jag också en mapp med foton. I facket längst till höger på bilden ovan finns två större nätfickor. I nätfickorna förvarar jag de nödvändigaste verktygen, lim, tejp, chalk och glitterlim osv. Dessutom använder jag det facket att förvara de dekorationer jag tänkt använda. 

     

Så, nu är det slut på alla kassar och förstörda alster!
Lätt som en plätt! Ett hett tips för er som inte vill bära runt på för mycket, och ändå vill ha en bra och stabil väska!

Väskan finns såklart att köpa i webshopen!

Ha de! /Anette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0