Jag har scrappat!

Tjoho!

Det händer inte ofta nu för tiden - men här kommer a alla fall två nya alster från mig... Fick äran att sätta tänderna i lite nya härliga papper från Making Memories och Basic Grey och såhär blev det:



Papper och dekorationer till denna LO kommer från Making Memories serie Just chillin - boy.

Det är så himla bra med serier som denna där det finns massa kul tillbehör! I början när jag scrappade köpte jag nästan bara papper och inga dekorationer. Men, oj vad gött det är att skapa när det finns dekorationer som tillhör och därmed automatisk passar till hela temat! Så himla enkelt att skapa LO´s och kort som man blir nöjd med! Förutom papprena "Doodle" och "Flocked camo" har jag använt stickers (Word fetti), band (Trims) och stora brads (Badge brads). I serien finns också chipboards och diecuts!

Klicka på bilderna nedan för att se detaljer:

         


Med papper från Basic Grey´s serie "Wisteria" skapade jag denna LO:



Papprena jag använt heter "Finch", "Cornflower" och "Stonewall".
Dessutom har jag använt mig av blommor från Prima marketing och stämpel (clearstamp) från Maya Road.

Klicka på bilderna nedan för att se detaljer:

         

Nu när regnet öser ner och vi går och väntar på sommaren igen, så är det ju ett toppenläge för lite scrapping - eller hur?! Skynda till WEBSHOPEN där du hittar alla produkter jag använt till mina projekt - och mycket mer såklart!

Ha det bra! Ses!
/Anette

Kommentarer
Postat av: Mich

2 fin fina layouter !!

2009-06-13 @ 06:13:45
URL: http://michdg.blogspot.com
Postat av: Pia

Jättefina Anette! Gillar din stil!

Kram Pia

2009-06-14 @ 13:39:10
URL: http://piakron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0