Magenta-DT-uppdrag

Detta var verkligen en utmaning för mig. Men till sist blev det ett kort i alla fall. Jag gjorde ett kort där man kan stoppa pengar, biobiljetter eller annat, ( i mitt ligger det vietnamesiska pengar).
Jag har använt magentas underbara sommarpapper, med fjärilar på. Framsidan satte jag lite blommor och blad. Texten stansade jag ut i foam.  Inuti kortet satte jag en bit spets i kanten på fickan, och såklart en rad med sommarfjärilar. den gröna cs är det struktur på, blir så vackert....
Allt material finns hos Grodans såklart,( förutom de större pappersblommorna som jag själv hade . )

Så här blev kortet:



Inuti ser det ut så här:




Sen blev det ett flaskkort att ge bort när man går på grillfest i sommar, för det hoppas jag att det blir mycket av......



Kram på er alla! //Pia

Kommentarer
Postat av: Katleen

Du får gärna komma på grilfest hos mig : )

2009-06-24 @ 12:00:06
Postat av: Malin/Lillpiga

Älskar flaskkortet, Pia!!

2009-06-25 @ 21:40:07
URL: http://lillpiga.blogspot.com
Postat av: Anette

Finfint Pia - som alltid! Har redan lånat din flaskkorts-idé... :)

2009-06-26 @ 10:41:21
URL: http://anettesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0