Basic Grey Wisteria

Jag har skapat en LO med Basic Greys nya serie Wisteria. I denna serie går tonerna i grönt, lila eller beige brunt.
Jag fick papper i beigebruna färger i mitt DT paket.
 Så här blev min Lo:



Fotot är på min dotter och mig och titeln passar så bra in, tycker jag. N.et i Närhet är en chipboardbokstav som jag målat med brun akrylfärg. Fotot är taget av Anette Centervall.


I ena hörnet på fotot har jag dekorerat med "bling it" som är en kombination av rubons och blingstena. dessutom har jag klippt en liten trekant av Atremios flätade papper som oxå går att beställa genom Grodans. Skriv bara i meddelande rutan så fixar Lucienne det.



Kolla in de superhäftiga läderblommorna!!! Finns i rosa och bruna nyanser. Övriga blommor är från YouDo och rosor från Prima.
Blombladen kommer från mina egna gömmor.

Scrappiga kramar från Christel

Kommentarer
Postat av: Liza

Den är verkligen ljuvlig Christel!

2009-05-19 @ 09:06:31
URL: http://scraplivet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0