Information

Det händer både det ene och det andra just nu hos Grodans.

Vi börjar med att imorron 21/5 är det stängd i butiken, Kristi Himmelsfärd.

Pga. lite aktivitet i Forumet har vi vald att lägga det på is och kommer att ha lite mer aktiviteter i bloggen här istället.

LenaS och Liza från designteamet har vald att lämna oss, jag vill passa på att tacka både för allt dem har gjort för Grodans. Lena kommer jag säkert att träffa till sommaren, hon skall ju semestra i Bromölla. Liza kommer jag att träffa i cybervärlden.

Grodans blickar ändå framåt och kommer att figurera mera på Scrappiz och pyssel.net

Tisdagen 2/6 18.00-21.00 Prova på kortmakeri, vi gör nåt enkelt kort, eller två om vi hinner med. 125kr, papperskit ingår.

Onsdagen 3/6 18.00-21.00 Vi gör en LayOut i vintage stil under ledning av Christel, 150 kr, material paket ingår.

Det finns även en massa nyheter i webshoppen, och det kommer in nytt hela tiden.
 
Ha en trevlig helg,
kom gärna och besöka mig fredag eller lördag jag finns på plats.

Fram till onsdagen 27/5 30% Rabatt på alla mönstrade papper och alla dekorationer.
Giftset Reuse,Flirt,Enjoy och Relax nedsatt pris till 880kr. Övriga QK dies 10% rabatt.

Lucienne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0