Malin visar mer Lime Rickey!

Här kommer lite mer alster skapade ur serien Lime Rickey.

Jag har gjort ett Välkommen till världen-kort med Rob Roy ur Basic Greys serie; Lime Rickey. Jag väljer alltid att dekorera min kort på insidan och baksidan med eftersom det ger ett mer arbetat och fulländat intryck. Jag har valt att göra kortet stilrent och utan mycket dekorationer. Hängde dock dit en liten ängelberlock också eftersom en ängel har landat på jorden. :)







Sedan skapade jag ännu ett Välkommen till världen-kort till en baby vid namn Maximus. Här har jag blandat friskt med Rob Roy, Fuzzy Navel och Howdy Doody plus Lime Rickeys egna knappar. Stansat bokstäver och löv, lagt till lite minirosor.






Insprireras och kika in i Grodans underbara butik för att se vilka smaksiga nyheter som finns där, ni vill inte missa dem!!

Malin ~ Lillpiga

Kommentarer
Postat av: Tettiz

ÅH!!! Vad SNYGGT!!!!! :D

2009-05-15 @ 19:18:34
URL: http://tettiz.blogspot.com
Postat av: Gunilla

Gillar ditt kort, mycket roligt hopsatt!

2009-05-18 @ 10:01:48
URL: http://honeysuckle.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0