Wisteria från BG

Här har jag gjort en LO i papper från Basic Grey, närmare bestämt heter serien Wisteria. I mitt DT-paket fick jag papper i blå/grön nyans. Dessa papper är underbara, Jag har dekorerat med blommor från Youdo, alfabetet är Quickutz "chopstics" som har lite asiatiskt utseende, passade bra till bilden, tycker jag. Längst ner på bilden har jag använt bling it on, det är både rubons och rhinestones på samma gång. Allt material hittar du i  webshopen såklart!



Det var allt från mig//Pia

Kommentarer
Postat av: Lucienne

Finfint Pia, BGs Wisteria passar verkligen bra till fotot.

Lucienne

2009-05-25 @ 07:45:52
Postat av: Yoli Design

Vilken uuunderbar LO...

Jag var i vitenam i januari och var också på mekong deltat å åkte sådan liten båt... Ur mysigt!! :D

Ska också scrappa från resan, men inte fått tummen ur än... Så bra då kanske jag kan hämta lite inspiration här då!! :D



Kraaaaaaaaam

2009-05-25 @ 11:12:18
URL: http://yolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0