Carina har skapat kort

Carina som är praktikant hos mig, säger jag kan inte scrappa och jag har inte tid. Men vem kan motstå att skapa med papper när man vistas i en Scrapbutik som GRODANS 4 timmar per dag. Och jag kan tala om för er att Carina har en naturlig begåvning när det gäller att dekorera och kombinera.
Förra lördag satt hon några timmar och skapade ett tiotal julkort, vad så många på några timmar, snacka begåvning säger jag. Kolla in bilderna, vi visar inte alla, för där finns några i vår kundkrets som kommer att bli mottagare av dessa fina kort.



Guldlöven hittar du här
Etiketterna här, på etiketterna har Carina sprayat med guldsprayet från Crafters Companion, fantastikst fint resultat blr det med sprayet, finns även i silver. Vill ni ha en provetikett så ni kan se resultatet irl. skicka ett mail till [email protected] med er adress så fixar vi det.



Pearlmaker är också kul att använda, finns i många olika färger, du hittar dem här



här har Carina skapat sitt eget Bling cardstock.

Vad tycker ni för att vara nån som inte kan scrappa som hon själv säger, visst blev det små konstverk. Bertil som fotade korten fick en ide och la upp dem på var sitt svart cardstock, så att det bildade en passepartout runt varje kort. Se vilken fin tavla det blev av dem, mmmmmm



Vi ser framemot en massa kommentarer.

Ha det så bra,
Lucienne

 

 


Kommentarer
Postat av: Pia

Jättefina kort Carina!!!Du är ju expert redan!!

Kramiz Pia

2009-11-07 @ 11:48:49
URL: http://piakron.blogg.se/
Postat av: Christel

Ja, vad kan man säga!!!! Helt UNDERBARA kort, Carina! Nu ser jag fram emot en layout oxå!

2009-11-08 @ 13:46:29
Postat av: Anneli

Jag håller med Lucienne. Du har begåvning. Fortsätt scrappa. Det är helkul.

2009-11-08 @ 22:30:12
Postat av: LillAnn

Wow!!!

Vilka härliga kort Carina,du är ju super duktig på detta.

För att vara någon som inte kan och inte har tid så är du riktigt bra,hahaha.

Fortsätt så!!!

Hälsn. Ann

2009-11-08 @ 22:47:23
Postat av: Katleen

hahhahaha, nu är du såld!!! Såå snyggt o vilken härlig stil du har!!!

2009-11-09 @ 08:16:03
Postat av: Carina

Tack snälla, goa ni för era fina ord!

Det går inte undvika - klart jag blir inspirerad av alla era härliga skapelser och allt fint som finns hos Grodans!

Kramar till er!

Carina.

2009-11-09 @ 08:19:35
Postat av: BellaMio

Naturbegåvning är rätta ordet!!! Vill absolut se mer av hennes alster :)



Ville bara titta in och tacka för en trevlig dag i lördags på Smålands stämpel och Scrapmässa! Jag hade jättekul och massa fiiiina saker med mig hem :)



Karm från hon som köpte alla skärbladen till fiskars, fniss fniss :)

2009-11-10 @ 20:19:27
URL: http://bellamios.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0