Färg

Det va min tur att skapa och visa upp för er vad jag gör med Grodans material!

Först ute är en Lo där jag har använd papper ifrån Making Memories Just Chillin,
Jag har använd Acryl färg ifrån Heidi Swapp, Så klart va jag tvungen att använda en Sassafras detalj!!
Sassafras är ju lika med Katleen ; )
Målat Chipboarden med Copics penor.

Nästa Lo tycker jag om kortet jätte mycket, det är pappa Bertil som kör in Grodans skottkärra! Här har jag använd Pink Paislee, bokstäver har jag använd min bästa vännina SLICE, tror jag skall döpa henne till Fia-Lisa!
och hon skar ut dessa i papper ifrån Penny Lane! även här har jag använd detaljer ifrån Sassafras och målat med Acryl färg!



Och så gjorde jag ett julkort där jag också målade min stämpel med Copics pennor!
Och la på lite Pixee stix

Ha det så bra

Katleen

 


Kommentarer
Postat av: Lucienne

finfina LOs och kortet är ju super!

Mamma

2009-10-22 @ 08:23:40
Postat av: Anette

Grymt snäckan! Skitsnygga saker - som alltid ;) Blir ju så snyggt med acrylfärg, måste börja använda det igen... Tack för inspirationen! Kram.

2009-10-22 @ 11:49:50
URL: http://anettesfoto.blogg.se/
Postat av: Pia

wow så snyggt.!!!!men vem kan det vara som är på bilden , menar mannen som drar en skottkärra????

HAHAHA,, jag som sagt Katleen,, jättefina alster, och detta med akrylfärg är nytt för mig, kanske man skall prova det oxå???

2009-10-22 @ 18:08:44
URL: http://piakron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0