Making memories Mistletoe och rosa Bian

Här har jag gjort ett litet minialbum med BIAN, Jag började med att skriva ner, vad är jul för mig, detta blev resultatet.
Har använt making memories papper mistletoe, som är dubbelsidiga så därför väldigt användbara.


Blommorna är också från Making memories och matchar till dessa papper.


Klappar tillhör ju julen, här har jag satt lite spets uppe på fickan, i fickan satte jag tags som jag kan skriva på.




Vad är jul utan julsånger???



Julkort måste man ju tillverka och skicka.



Så all maten det blev så mycket så där gjorde jag ett litet dragspelsalbum som jag band ihop med band.


rescpet på två favoritgodis. miniböcker som är hopbundna av band. den lilla julgranen vid sidan är utklippt från pappret
I spiralen använde jag mig av band som jag knöt, blir ganska dekorativt.

Kram På er alla!// Pia

OBS!!!! någon gång i höst skall vi ha en kurs hur man använder BIAN! Så håll utkik! OBS!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Helt underbart fint album!

2009-10-07 @ 19:14:29
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0