Slice

Jag är en stolt ägare till en Slice! Jag kallar henne för Fia-Lisa,
Hon är sååå fin o vacker o gör mitt liv så enkelt!
Om man har bråttom att fixa ett kort tex så kalla men in Fia-Lisa, hon fixar det lätt som en plätt!

Man kan ha olika designcards, men om man köper en slice så är det Designcard BASIC1 som ingår.



Nu skall ni få se hur lät Fia Lisa är:
Man har en platta



På plattan lägger man sitt papper där man vill att hon skall skära,



Man väljer vilken figur, bokstav, siffra ..... man vill ha



Man kan välja 7 olika storlekar från 1 inch 1,5 inch ... upp till 4 inch
(1 inch är 2,5 cm)



Håll lite lätt i henne medans hon skär... några sekunder,
O tittaaaaaaa!! färdigt!



Jag gjorde ett kort för att visa en möjlighet, ett kort skapat på 5 minuter!




O så vill man ju ha olika designcards! Men det kan ju vara bra julklapptips eller födelsedagstips eller alla hjärtansdagtips eller ja påsktips.... : )
Nyfikna? Kolla i shoppen: http://grodansscrapgardenlmh.e-butiken.se/


Kommentarer
Postat av: Christel

JAAA! Jag bara ÄLSKAR min slice oxå! Ett jättebra val, lite dyrare i inköp men mer ekonomiskt i längden! (om man jämför med att ett QK alfabet kostar kring 1000 kr och bara fås i 1 strl) Ett designkort kostar 369kr och där kan man variera storleken på alfabet från 1 inch upp till 4 inch + att man får en massa annat med på designkortet! Passa på att önska dig en i julklapp!!!

2009-10-27 @ 15:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0