Tack till alla som deltog i träffen

Ett jättestort tack till alla som var med på träffen. Hela Folkets Hus blev uppfyld med äkta scrapparglädje. Tack så mycket för alla bidrag till våra utmaningar ni lämnade in.
Ett extra stort tack till Carina som var en riktigt klippa i affären, Cilla och Agneta som svettades i köket och serverade Tinas goda mat.
Jag vill även tacka Designteamet som höll i kurser och tävlingar, Jeanette och Maria som demade för Reprint.
Här kommer lite bilder:

Så här många var vi

 

full rulle hela dagen



eftertraktade varor



så här fina askar vek vi under ledning av Christel,Pia och Susanne, med Inkidos nya julpapper:





Jeanette och Maria demar



pausgympan, Agneta instruerar



vi lärde oss några enkla steg:



titta på alla leende, så ROLIGT hadde vi:



Jag funderar över varför jag inte har några bilder på all god mat vi fick. Men jag tror att fotografen var så hungrigt att han glömde kameran.

Sen kan jag inte låta bli att visa en bild från dagen efter,



våra fem minsta barnbarn var på besök, Viola,Noah,Marlon,Dante och minstingen Engla. Dante är bebisen med svartvit body, han är fyra veckor äldre än Engla dock väger 2kg. mindre. Girlpower!!!!!!!

Nu skall jag gå och packa upp alla varor igen i butiken.
Vi ses,
Lucienne


Kommentarer
Postat av: Katleen

men titta alla söta finaste sötnosar!! Hoppas du pussade massor på dom ifrån mig också!!!

2009-10-26 @ 08:15:07
Postat av: Anneli Rosinski

Tack för en trevlig lördag. Längtar redan till nästa träff. Maten var mycket god. Kul med lite småkurser och demo också.

2009-10-26 @ 12:48:57
Postat av: Gunilla

Helt underbar dag!!! Tusen tack för den alltid lika fint arrangerade scrapträffen. Fast lite mer watt hade inte skadat.

Så härligt att få träffa alla glada scrappare och dt som så gärna demonsterar.

//Gunilla

2009-10-26 @ 13:01:12
URL: http://honeysuckle.bloggsida.se
Postat av: Johanna

Tusen tack för en mycket trevlig och välordnad träff. God mat och glada trevliga människor. Man känner sig verkligen välkommen och inspererad,du tänker ju på alla. KRAMAR Johanna

Ps hoppas att du kunde njuta av din familj och alla småttingar dagen efter.Ds

2009-10-26 @ 16:53:40
Postat av: maria

hejsvejs!



Åh där var jag oxå på bild! :)



http://scrapkollen.blogspot.com/ är adressen till den där bloggen jag tipsade om...



2009-10-26 @ 17:52:03
URL: http://favvis.blogspot.com/
Postat av: Jessica N

Tack för en underbar dag! Var tog tiden vägen????

Roliga demos och utmaningar. Maten var helt fantastisk! MUMS!!

Längtar till nästa gång!

Kram Jessica

2009-10-26 @ 21:42:37
URL: http://nilssonjessica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0