Pink Paislee Amber Road

Denna gång så landade de underbara papperna från Pink Paislee Amber Road hos mig. Jag satte mig genast och pillade i allt godis som följde med och det resulterade i följande alster.









Den här layouten använde jag Bonfire som bakgrundspapper. Helt underbart papper! Sedan smetade jag dit en bunt YouDo-rosor, en charm som låg i DT-paketet och en underbar spets som jag också fick med. I mina egna gömmor hittade jag en passande blingsnurkla och en stor vit blomma. Texten är utstansad i alfabetet Haunted och jag använde foam för att få thickers-känsla.













Här har jag använt Bonfire igen men även en del av de diecuts som Pink Paislee har i sin Amber Road Collection. Under en diecut på framsidan har jag stämplat en swirlstämpel och embossat. Rosor (såklart), rosenblad från YouDo, mer av den underbara spetsen och dessutom de helt fantastiska halvpärlorna från YouDo.






Mera mumsiga halvpärlor från YouDo, en charm och en massa mumsiga blommor från Prima Marketing. Pappret är Harvest Hayride, från Pink Paislee såklart.





Här har jag gått mot mig själv ordentligt och använt massor av saker OCH ett mönstrat papper som bakgrund, nämligen Apple Cider, sedan har jag använt Harvest Hayride som ännu mer pappersdekorationer. Band och brads fanns med i paketet precis som alla blommorna och chipboardsnurklorna från Maya Road. Halvpärlor och diecuts pressade jag in också och sedan stansade jag titeln i brun foam med alfabetet Merry.

Jag hoppas att ni har blivit inspirerade och känner er riktigt sugna på Pink Paislee Amber Road! In och shoppa med er!

Malin ~ Lillpiga


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Åh, vilka härliga layouter. Den första är så rackarns snygg!

2009-09-26 @ 21:21:41
URL: http://anaberscrap.blogspot.com
Postat av: Malin-Lillpiga

Tack Anna-Carin! :)

2009-09-26 @ 21:29:56
URL: http://lillpiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0