Gästdesigner: Annlouise Rispling

För ett litet tag sedan vann Annlouise bloggtävlingen, där priset var en Gästdesign plats hos oss.

En liten presentation av Annlouise:

Jag är heltidsarbetande, gift tvåbarnsmamma som försöker njuta av varje dag som livet har att erbjuda. Nu när våren står för dörren tycker jag att livet är helt underbart – det här ljuset som äntligen kommer tillbaka. Jag älskar att skapa med händerna och främst håller jag på med scrapbooking och korttillverkning men lite annat handarbete smyger sig också in. Jag inspireras massor av musik och av olika färgkombinationer eller kanske en fras någon säger… ja mycket av det som finns runt omkring mig. Tycker inte att jag kan se att jag har en speciell stil utan jag tycker om att prova det mesta och att variera mig – nya tekniker måste provas J.

 

Annlouise fick ett kit med med Basic Greys Kioshi och Prima Marketing, spets några fina blommor från YouDo och Prima Marketing följde också med i paketet. Se vilka fina alster Annluise har skapat, först en LO:



LO:n är så fräsch och välbalanserad, mycket fint.

En detaljbild från LO:n



Annlouise hann även med att skapa ett jättefint kort:



Tack så mycket Annlouise att du delar med dig av ditt skapande, och även tack för att du kom och presenterade dig på Helsingborgsmässan.

Hoppas att vi får fler bidrag av dig i våra tävlingar.

Kram,
Lucienne och Grodgänget.


Kommentarer
Postat av: Lilo

Vilka jättefina bidrag!!! =)

2010-04-12 @ 10:50:11
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0