Glad Påsk till er alla! Intresse för en träff i Majmånad?

Jag vill börja med att önska er alla en riktigt Glad Påsk. Hoppas att ni njuter av lite extra ledighet.

GRODANS TÄVLING pågår till imorgon lördag! Vi har precis suttit och kikat på alla fina bidrag som hittills kommit in. Ta chansen att vara med och scrappa något påskigt. Läs mer om tävlingen HÄR!

Jag själv hittade i någons blogg, tyvär kommer jag inte ihåg vems blogg det var, en altrat 6-pack äggkartong som fylldes med kinderägg. Barnbarnet Marlon, som är glutenallergiker, älskar kinderägg och vi vet att dem är glutenfria, så tänkte jag det skall jag med göra, vilken bra ide.

Här är resultatet:



Enkelt och smidigt, tack för det fina tipset, tjejen som visade detta allternativ i sin blogg. Hör gärna av dig om du läser detta.
Om ni undrar pappret i botten är från Basic Greys nya serien Green at Heart, Seedling, du hittar det här.

På Scrappiz pågår cybercrop, kika in där vet jag ni hittar säkert nån tävling som passar er och delta i. Länk till Scrappiz här.

Tanken om en träff i slutet av Majmånad har börjat växa fram. Det är många som har frågat! Datum 29/5
Vad säger ni tjejer, skicka mig ett mail till adressen [email protected]  om ni kan tänka er att delta.
Detta är endast en liten intresseundersökning än så länge.

Sen kan jag även tala om att Susanne håller på att arbeta fram kursmaterial i form av ett recepthus...........
Tanken är att ha kursen någon gång i April.

Jag är också väldigt glad för att det har kommit igång med några små grupper som sitter här i Grodans lokaler, scrappar och har kul tillsammans.  Ni vet väl att detta kan ni göra på vilken tid som helst när Grodans har öppet. Det går även bra att förboka till tisdag och onsdagkvällar utöver ordinarie öppettid, då har jag öppet till  kl. 21.00 om det passar er bättre. Vill ni ha mer information om detta? Ring mig gärna, 0768-64 84 21

Ha det så bra!!!!!
Lucienne och Grodgänget.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer!

Kram!

Carina.

2010-04-08 @ 09:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0