Jazmyne Bo Bunny och inspirationskväll 6/5

Vilka härliga papper från Bo Bunny!!! Jag var bara tvungen att skapa med dessa härliga lite glittriga papper. Uppdraget var att skapa ett kort som inte tar för lång tid att fixa, tidsbrist är ju nåt vi kämpar med allihopa, eller hur?




Blommorna klippte jag ur Jazmyne Wellspring. Det randiga papper som jag har klippt ut remsan och 2 fjärilar ( Martha Stewart Monarch stans) heter Jazmyne Mist

Det rutiga bakgrundspapper är från Basic Grey, Origins Refresh, och det passade alldeles utmärkt till Jazmyne.
En swirlstämpel och några halvpärlor som dekoration.

Insidan dekorerade jag med en utstansad blomma i Cardstock, som jag la lite guldglitterlim på, när det hadde torkat så la jag på ett lager Glossy Accents.

Förutom torkning av Glossy Accents, tog det ungefär 30 minuter att fixa kortet.
Vad säger ni tjejer får jag godkänd? Svara gärna här i bloggen vad ni tycker.

Jag vill passa på att påminna om Inspirationskvällen som vi skall delta i på Böckmans. Torsdagen 6/5 kl. 19.00  Tillsammans med lokala företag, som Cillas Hårstudio, Solhörnan, Jazpi, Rosens blommor och självklart Böckmans Konditori skall vi inspirera er inför sommarens fester. Studentfest, trädgårdsbröllop eller sommarfest. Det blir håruppsättning, sminkning, kläder, tårtor, blommor och bordsdekorationer.
Fina priser att vinna på inträdesbiljetter. Fantasktiska erbjudande från de deltagande företag kommer att erbjudas under kvällen.
Lite gott att äta blir det också, mumsiga snittar och en smarrig kaka.

Förköp av inträdesbiljetter hos de olika företag, 100 kr.

OBS! den dagen stänger den fysiska butiken kl. 16.00.

Hoppas att jag få träffa många Scrappare och kortmakare den kvällen.
Vi ses, kram,
Lucienne






Kommentarer
Postat av: Malin ~ Lillpiga

Jag tycker det är ett jättefint kort, Lucienne så du har absolut lyckats! :)

2010-04-29 @ 20:54:22
URL: http://lillpiga.blogspot.com
Postat av: Lilo

Absolut! Du får en guldstjärna av mig! Jättefint!

2010-04-29 @ 22:42:31
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: Carina

Kanonfint och mycket inspirerande! Ett kort man blir glad av! Kram!

2010-04-30 @ 07:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0