Tävlingen är avgjord

Jättetack för alla fina bidrag i min tävling. Vad roligt att så många gav sig an att skapa i mina favoritfärger. Det kan ju inte annat än bli snyggt då ju! ;) Det har varit jättesvårt att välja ut ETT av alla. Jag har tittat, och tittat och tittat lite till. Men, så här fick det bli...


------ *trumvirvel* -------


Stort GRATTIS till "Miss Allis" - Ann-Louise Blomsth. Du har vunnit förstapris med ditt otroligt vackra bidrag. Jag gillar enkelheten och färgsammansättningen. Fjärilarna ger liv åt layouten. Spetsen gör att det blir jämvikt på dekorationerna. En ren layout, men ändå inte strikt. SNYGGT! I det här fallet måste jag nog säga: Less is more... inte mitt favoritcitat när det gäller att skapa som ni nog har märkt, så jag är förvånad själv.

Ann-Louise, maila [email protected] för att få ditt pris!




Här nedan följer de övriga bidragen utan någon som helst ordning.
Ni är otroligt duktiga! Och det ÄR så snyggt att skapa i dessa färger.

























Tack för er medverkan!

Massa kramar Milo




Kommentarer
Postat av: Annethe Andersson

Hejsan



Jättefin LO som van tävlingen!! Blev bara väldigt förvånad över att mitt bidrag inte var med, skickade in det i god tid.



Annethe

2010-04-18 @ 01:10:13
Postat av: Lucienne

Grattis till vinnaren.



Till Annethe, vi undersöker och återkommer under dagen.



Lucienne

2010-04-18 @ 09:32:30
Postat av: Lucienne

Hej igen Annethe, nu har jag kollat, men tyvär hittar jag inte nåt bidrag med ditt namn, alla som är inskickad finns i inlägget.

Jag jobbar på ett system så alla som skickar in får en bekräftelse, så deltagarna får reda på att vi mottagit mailet/bidraget.

Kram,

Lucienne

2010-04-18 @ 09:53:00
Postat av: Ann-Louise

Hejsan!



Tack för din fina kommentar Annethe!



Tack även för att jag vann denna roliga tävling bland så många fina bidrag! Är jättesmickrad, glad och stolt. Blir inspirerad att skapa ännu mer!



Kram Ann-Louise / Miss Allis

2010-04-18 @ 15:14:59
URL: http://www.alab-snorochglamour.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0