Ha en fin födelsedag



Rosa och spets-stansat blev temat för mig på detta kortet.
Jättefina papper från Webster´s Pages. Älvan kommer från
Stämpelboden och finns att köpa i Grodans butik.



Jag har satt fast ett fint svart band i loop-brads.
Älvans stövlar har jag lackat med glossy glaze.



Kanten har jag stansat ut med Martha Stewarts kantstans
Doily Lace. Det svarta bandet med lack-känsla är skitsnyggt och
finns att köpa här. I hörnen på "skylten" sitter det Pearls.



TENNISSPELAREN


Här har jag klippt ut ett motiv från Graphic 45, och använt
papper från Webster´s Pages. Även ett papper med vykorts-
mönster har jag smugit sig in bakom motivet.



Biljetten i hörnet är från Tim Holtz. Jag har lackat tennisracketen
med glaze.



Skorna är lackade med glaze, och blommorna har jag chalkat
med brunt i kanterna. Jag la blomman upp-och-ner på
en distressdyna, och så tryckte jag lite på blomman så den
fick färg på sig.



Jag har gjort hål i blommorna med ett hålverktyg. Sen har
jag rundat hålen i blomman med glaze, och chalkat sammetsbradsen.


Massa kramar från Milo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0