Lillpiga skapar med Calaica-stämplar

Hej!

Nu är det kallt och härligt ute med en riktig julstämning med all snö! Underbart!

Jag har skapat av den nya UNDERBARA stämpelserien från Calaica! Kanonsnygga stämplar och så lättjobbade! På de här två julkorten har jag använt stämpeln I kylig vintertid som blivit en riktig favorit . En av alla mina Stickles har fått jobba hårt, jag gillar glitter! Rosorna, bling, band och cardstock finns ju såklart i butiken i alla möjliga färger.



Jag hoppas att ni tycker om mitt alster, blir inspirerade och besöker Grodans och frossar i alla godsaker som finns! Kika in i nyhetskategorin där det finns en massa mumsigt som Pion Designs julpapper och ursnygga gardenior!

Mvh Malin ~ Lillpiga

PS. Lucienne vill påminna om att den fysiska butiken har semesterstängt from imorgon torsdag 2/12 tom måndag 6/12.

Därefter gäller de nya öppettiderna:

Måndag & torsdag 10.00-18.00
Onsdag                14.00-19.00 med möjlighet att boka workshopstider till 21.00.
Lördag                 10.00-14.00


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0