FanfreluchesDesign i Katleens stil!

Då har jag också fått dom härliga Fanfreluches Design papper!
Kul att se hur olika man kan skapa i ett DT team, idag är det min tur att visa upp mina alster!

Jag har skapad en LO ur serien Hip Hip Hip Hourra, använd Dekorband svart lack från Trend Tex
och massor Bling från Inkido. Allt hittar ni i webshoppen!



Jag skapade även 2 kort till 2 söta tjejer som fyller 11 år!





Visst är detta härliga färger, hoppas ni får lite lust och inspiration att skapa!

Kram Katleen 

Kommentarer
Postat av: Lilo

En riktigt läcker färgkick! Vad fint! =)

2010-02-26 @ 10:03:35
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: Anonym

Älskar dig med min lilla dotter.

Jättehäftigt och så färggrant.

Mamma

2010-02-26 @ 14:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0