Vinnaren av Christels skissutmaning/ uppdaterad med alla bidrag

WOW, säger jag bara!!!!
Vilka bidrag som har kommit in till min skissutmaning! Jag är verkligen imponerad! Vilka duktiga scrappare det finns ute i Sveriges avlånga land!
Hela 22 bidrag har kommit in och ni kan tro att det var svårt att välja en vinnare...

Skissen man skulle bli inspirerad av såg ut så här:
Och vinnande bidrags motivering lyder:

" En underbar Layout i mjuka jordnära färger där fotot står i fokus och lyfts fram av väl passande dekorationer"
 

Här kommer den:




Vinnaren är Maria Johansson med sitt bidrag "Charlie".
Maria: maila din adress till [email protected] så kommer din vinst på posten.

Vill samtidigt passa på att tacka Grodans och alla kunder för mina 2 år som jag fått vara DT här. Nu lämnar jag över "pinnen" till Lilo och jag är ganska säker på att hon kommer att inspirera er i massor!

Kramar från CHRISTEL

Nedan visar jag alla bidrag som kom så kan ni se hur fina alla är. Bilderna är klickbara.

                                   

Tack för alla bidrag och glöm inte imorron publiceras en ny tävling.

Kommentarer
Postat av: Maria Johansson

Wiiiiiii, TACK, gud så glad jag blev nu när jag kikade in här och ser mitt bidrag på förstasidan. Tjohooo ;))

Hade varit roligt o sett dom andra bidragen oxå...

2010-02-07 @ 06:35:29
URL: http://nyttliv.blogs.se
Postat av: Anonym

Grattis Maria, mycket fint bidrag.

Lucienne

2010-02-07 @ 09:44:41
Postat av: Katleen

Så fint fint fint!!



2010-02-07 @ 10:13:21
Postat av: Malin ~ Lillpiga

STORT grattis, älskade vän!!! :)

2010-02-07 @ 16:43:32
URL: http://lillpiga.blogspot.com
Postat av: Lilo

Otroligt snygga bidrag! Grattis till vinnaren! Hoppas vi ses på andra håll ändå Christel!

2010-02-07 @ 19:14:45
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0