DT-Sanna Orrgren

Hej alla och GOTT NYTT ÅR på er.
Denna gång har jag gjort saker till "Alla hjärtans dag",två kort och altrat en "flasklåda".
Jag har användt cardstock i naturpapper och Vintage Valentine papper till de tre alsterna.

Till det översta kortet har jag användt stämplarna LOVE+ängel från Gel-a`-tin,charms,band,brads(
reprint) och lite glitterlim.

Kort nr 2 har jag användt charms,band,brads+blad från en gammal bok(jag har även chalkat och det gäller ju på alla alster).
"Lådan" som jag har altrat har jag användt stämpel med en fe från stämpelboden,charms,spets,blommor och blad som jag sprayat med Glimmer mist,skrivit med glitterlim,doodlat med pearlmaker.
Sedan har jag avslutat med att spraya allt med Crafter`s companions SPRAY & SPARKLE(kanske lite svårt att se på bilden,man är ju ingen mästerfotograf)

Allt jag användt finns på GRODANS utom "pärlhjärtan"som jag hittade bland mina egna gömmor.
Hoppas ni fått lite inspiration till att göra någon glad på "VALENTINES DAY"

Sanna Orrgren







Kommentarer
Postat av: Pia

Vilka härliga grejor du har gjort Sanna!!!Kram och god fortsättning!!

2010-01-08 @ 15:32:42
URL: http://piakron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0