Hej i sommarvärmen!

Hur har ni det allihopa? Vilken sommar vi har eller hur.
Värmen har ju bidragit till minskat aktivitet både här och lite varstans. Men så härligt med denna sommar, det är ju som att vara i södra Europa typ Spanien eller Grekland. Bor man sedan nära havet eller en sjö, som vi här i Bromölla, vi har tom båda delar, så förstärks den känslan ännu mer.

Vi bor ju ganska nära Åhus som är ett mycket fint sommarställe dit många turister hittar. I onsdag´s gjorde Bertil och jag en liten utflykt dit, strösade lite runt och passade på att äta en god räkmacka på pråmen i hamnen.
Vi satt och njöööööt länge !!!

Vi njuter även av alla sena utesittarekvällar på altanen med god mat och dryck! Vilken semesterkänsla, helt underbart, i lööööve it. 

Även om det är låg aktivitet så händer det lite saker ändå. Förra vecka började Cilla att arbetspröva hos mig, 2 timmar om dagen. Cilla har scrappat mycket kort tidigare, hon hadde lagt det hela lite på hyllan, men hör vad som hände så snart hon fick papper i händerna... jo hon har redan hunnit fixa 6 st. kort och en namnskyllt.

Jag har även börjat titta på vilken datum det skulle passa med en träff på Folkets Hus, men har inte bestämd riktigt ännu. Det kommer snart. Likaså börjar planeringen för några trevliga kurser.

Tanken är att vi skall ha full rulle på Grodans snart igen. Eller vad tycker ni?

Kramisar,
Lucienne och gänget.

PS. jag förberedde detta inlägg igårmorse (lördag), och vad hände, jajamensan sedan dess har det börjat ösregna här, mmmmm. Vet inte riktigt vad jag skall tycka om det.



Kommentarer
Postat av: Cina99

Hej själv i sommarvärmen :)

Det är ganska varmt och skönt på västkusten också där jag tillbringar min ledighet. Ville bara säga TACK för den fina vinsten, ljuvliga papper!!

2010-07-26 @ 17:08:29
URL: http://cina99.bloggplatsen.se
Postat av: sofia

varför kommer det inga fler tävlingar? :s snälla svara på detta!

2010-07-26 @ 21:42:13
URL: http://dressyrhatt.blogg.se/
Postat av: Lucienne

Vi har bara tagit lite sommarledigt från tävlingar, jag hoppas att vi kommer igång igen i mitten av augusti.

2010-07-27 @ 13:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0