Öppettider i den fysiska butiken.

Hej alla glada läsare av denna bloggen.

Nästa helg kommer min dotter Katleen på besök, så jag tänkte passa på att ta lite ledig. Jag kommer att stänga butiken tidigare på fredag och ta ledig heeeeela lördagen.
Veckan efter är det Midsommar veckan, detta innebär 2 helger efter varandra stängt i butiken, hur skall vi klara det?
Hoppas att jag inte ställer till det för er.

Fredag 18/6 öppet 10.00-15.00
Lördag 19/6 STÄNGT

Midsommarveckan:

Fredag 25/6 STÄNGT
Lördag 26/6 STÄNGT

Nyheter i butiken:

MY MINDS EYE, Meadowlark en pappersserie i svart vit, helt underbart! Jag skall lägga upp dem i webshoppen under dagen.

Ha en trevlig helg!

Lucienne och Grodgänget.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det är du väl värd. Hoppas ni får det trevligt. Jag ska försöka överleva. Hälsa Katleen

2010-06-12 @ 17:03:28
Postat av: Eva-Mari Karlsson

Hoppas ni får en underbar helg. Själv klarar jag mej utan papper och ting, Ska ju jobba hela helgen!!!

2010-06-16 @ 16:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0