Vi har en kunglig vinnare!

Nu har jag efter stor vånda lyckats utse en vinnare bland alla vackra bidrag till min kungliga tävling. Ni är alla jätteduktiga men till slut så föll valet på denna layout med motiveringen:

Med de annorlunda fotona mot tävlingskriterierna så blev det en oväntad och rolig effekt. En färgglad titel och ett effektfullt sätt att dela upp papprena på varsin sida av layouten gjorde att denna kammade hem segern.

Jag säger stort grattis till Camilla Johansson!


Du har vunnit ett paket med de underbara Förgät mig ej från Pysselgumman! Maila din adress till Lucienne på [email protected] så kommer din fina vinst hem i brevlådan.

Jag tackar er alla som skickat in till min tävling! Här kommer era bidrag, helt utan inbördes ordning.

Carina Wedegren


Carina Andersson


Charlotta Tabäck Svedlund


Emmeli Steinwall


Helga-Sofie Blomqvist


Lisa Hall


Mia Nilsson


Therese Bäck


Ha en härlig sommar!

Malin ~ Lillpiga

Kommentarer
Postat av: Lucienne

OOOOOHHHHH,vilka fina bidrag.Helt otroligt, mycket inspirerande med.

Ett stort GRATTIS till vinnaren.

Lucienne

2010-06-13 @ 19:23:00
URL: http://grodans.se
Postat av: Carina

Stort grattis till vinnaren!!

2010-06-13 @ 22:01:18
URL: http://www.carcol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0