Basic Grey

Jag fick Basic Grey papper hem till mig!
Min stil beror på vilket humör jag är på, så här kommer 3 olika varianter,
men alla 3 skapade med Basic Grey,
Först ett kort,



En Lo, Min Stuga:



Och en till LO, Finaste kusin vitamin Vera:



Jag har använd olika dekorationer som ni hittar i shoppen och i den fysiska butiken.
Tex:

  

  

Nu minsann och dagens är det vår i Belgien, massa gröna knoppar har jag sett, Runt 10 grader och mer med sol! även ogräset dyker upp i massor : ( , Men idag skall jag in till Maastricht o köpa massor! Ekonomin skall ruullllaaa!

Katleen


Kommentarer
Postat av: Carina

Tjusigt, tjusigt Katleen!

Kram, från Carina - din grodkompis!

2010-03-27 @ 08:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0