Vackra Prima av Lilo

Primas vackra mönsterpapper är otroliga. Jag kan bli nästan rädd när jag ska klippa i dem. Och dessutom är de dubbelsidiga!

Bilden är från Notre Dame. Ni ser själva hur vackra Primas papper är.


Bling finns det mycket snyggt! På min tag har jag använt pearls från Reprint och från Inkido. Det är lätt att bara "rita" en swirl med limmet och sedan fästa dessa pärlor. De är självhäftande, men jag brukar limma lite lätt. Både för att de ska fästa bättre och för att veta vart jag vill ha dem.

Här en LO till med Prima:

Massor med blommor från Prima.


Nyckeln och låset har jag klippt ut ur ett mönstrat papper från Graphic 45. Jag har lackat lite på dem för att få dem stabiliare och blankare. Det mönstrade pappret är även bakgrund till min layout.


Fjärilen är utklippt ur Primas papper och så har jag glittrat lite runt vingarna på den.

Primapapprena är så vackra så av spillbitar skapade jag ett kort.

Jag har sytt lite på maskin runtom med zigzag-söm. Lägg märke till pärlblinget, från Inkido.


Lite från en annan vinkel så ni ser lite detaljer.
/Lilo

Kommentarer
Postat av: Lena

Åhhh, vad snyggt. Underbara papper och dekorationer!

2010-03-12 @ 08:37:26
URL: http://lenika7.blogspot.com/
Postat av: cattis

Såå himla läckert!!!♥

2010-03-12 @ 14:49:14
URL: http://kathis.blogg.se/
Postat av: Malin ~ Lillpiga

Som vanligt så är det SJUKT snyggt!! :)

2010-03-12 @ 23:45:36
URL: http://lillpiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0