Jenny skapar Pepparkaksburk

Jag har fått hem underbara papper från Petson´s papper...  Pappren är lite blanka, så härliga att jobba me.
Förstod ganska snabbt att jag skulle göra en pepparkaksburk när jag såg pappren. :)
Jag har använt Nonstop petson´s papper PP1016 Klippte även ut nonstopen en extra gång för att sätta fast dom på 3-d kuddar...
Har även använt Tomtenisse petson´s papper PP1017 som har dessa underbara hjärtan på baksidan. Passade perfekt för pepparkakstema... :)













Jag önskar er alla en trevlig helg och alla som ska på Träffen hoppas jag att ni får de super trevligt. Själv ska jag jobba hela helgen så kan tyvärr inte komma på träffen...

Kram Jenny


Kommentarer
Postat av: Pia

Åhh Jenny VAd fin den är....

2010-10-22 @ 19:55:05
URL: http://piakron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0