Best Creation Winter Wonderful, årets första julkort för mig.

De glittriga papper från Best Creation Inc är lite annorlunda än det traditionella Julmotiven. Annorlunda färger som ljusblå och rosa. Men ack så roliga att skapa med.

Jag hittade en annorlunda vikning i Hobbyhandig, en Nederländsk tidning. Vikningen ger väldigt mycket spelrum för olika dekorationer tycker jag.

Här är resultatet:



På nästa bild syns det lite bättre hur vikningen är.



Julgranar och släden är utskuren med slicen Mistletoe MS+. God Jul skylten är stansat med Spelbinders.
Kortstommen är oxå ett papper från Best Creation, Basic glitter paper, jag hittar tyvär ingen bild på det så jag kan inte lägga det i webshoppen. Är det någon som vill köpa är det bara till att maila. Finns i rosa och blått.

Best Creation papper hittar ni här.

Kramisar,
Lucienne





Kommentarer
Postat av: Johanna

Det blev ju läckert, har också viket ett men ej färdat det.Kramar

2010-10-01 @ 17:35:36
URL: http://johannawnblogspot.com
Postat av: Pia

Jättefint,, JAg provade denna vikning oxå , men som jag sa,,,Jag fick inte till det..

Jättefint Kort Lucienne, kul med kort som inte har de tradionella färgerna, "rött och grönt"

Lycka till med utställningen!

2010-10-02 @ 14:38:25
URL: http://piakron.blogg.se/
Postat av: Eva-Mari Karlsson

Hej!

Ovanliga julfärger!

Har gjort ett par stycken av side step card men också middle step card. De har uppskattats av

de som fått dem.

Vi ses den 23 oktober!

Happy scrapping!

2010-10-04 @ 11:18:15
URL: http://humlemor.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0