Tävling 3

Då var det dags för en ny tävling och priset denna gång är ett presentkort på 150:- hos Grodans. Det passar väl alldeles utmärkt nu när butiken är fylld med läckra nyheter?! ;)

Denna gång är det designern Pias tur att hålla i tävlingen och hon har hittat en finfin skiss hos Monica Martinsson, som driver bloggen Scrap sketches by Moma. (Tack för lånet Monica!) Såhär ser den ut:



Grodmamma Lucienne har hunnit klämma in lite pysseltid i sitt schema och tolkat skissen och då blev det såhär snyggt!



Jag har vänt på skissen, och var tvungen att minska antal rutor pga. formen på bilderna. Jag har använd nya Inkido:s papper " Drömmar" beige och Tuva Turqoise. /Lucienne

♥ _________________________ ♥

Ditt uppdrag denna gång är alltså:
Scrappa något efter skissen!

Gör sedan såhär:
- Fotografera eller scanna ditt alster och maila till: [email protected]
(OBS! Ny mailadress till tävlingar!)
- Skriv TÄVLING 3: Pia i ämnesraden/som rubrik,
så ditt bidrag hamnar rätt!
- Se till att vi har ditt bidrag i vår inbox senast lördagen den 20 februari kl.18:00

Vinnaren publiceras på vår blogg under söndagen den 21 februari. 
♥ _________________________ ♥

Ska bli spännande att se hur ni tolkar skissen!
Lycka till!
KRAM/Anette

Kommentarer
Postat av: Lilo

Momas skisser är alltid fina och jag tycker minsann "grodmamman" gjort en urfin layout!. Dock är jag lite bekymrad... om Lucienne är grodmamma, är vi i DT yngel då? ;)

2010-02-08 @ 19:16:11
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: Cina99

Där kom dagens fniss... "yngel" :D



Jättefin skiss - Momas skisser är urläckra!

2010-02-08 @ 22:17:39
URL: http://cina99.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Aj, det glömde jag visst att nämna för dig Lilo, hihihi.

Lucienne

2010-02-09 @ 08:10:08
Postat av: Pia

JA Lilo,, klart att vi är yngel....KRAMAR!

2010-02-09 @ 16:50:44
URL: http://piakron.blogg.se/
Postat av: Erica

Denna skissen har jag gjort en gång i tiden men gör en annan variant av den i så fall

2010-02-10 @ 12:28:48
URL: http://ericasscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0