Lucienne har skapat.....

I och med min äldsta son fyllde år var jag tvungen att skapa ett grattiskort. Jag har precis tagit hem lite vintage stickers, finns i shoppen här, och såg att dem passar ihop med Fabolous serien från Chatterbox som du hittar här.
Det blev tom, två kort gjorda, det ni. Så roligt att skapa själv, här ser ni resultatet:





Som ni ser hittar jag mycket inspirationen från Christels stil, själva stickers har jag bearbetad ytterkanterna med scrapedge och chalkat. Pompombandet är också från Chatterbox jag tycker att det blir väldigt dekorativt.



kortet är 3 vikt, med ficka inuti där jag kan stoppa i sedlar.




Primas små rosor tillsammans med Distress Stickles koppar blev pricken över i. Jag virrade rosens stjälk runt ett tunn penselkvast och vips så blir dem en dekoration extra:



Ha det så bra i sommarvärmen.

Lucienne





Kommentarer
Postat av: Christel

MKT Snyggt, Lucienne!!!

Scrappa på nu! Vi vill se fler alster!

2009-07-09 @ 00:29:01
URL: http://christelscrappar.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vilket härligt kort! jag älskar den stilen lite heritage eller vintage.

Tack för dina kommentarer om mina LO:s!

Kram

Lotta

2009-07-10 @ 20:41:45
URL: http://crazyscrappers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0